Nu gäller det!



idag vakna jag 12.38. Äntligen får man sova uuuuut!!
Då gjorde vi värsta omelleten till frukost med bacon,lök,oliver,skinka,tomat och ost :D
Sen slappa vi. Sen skjutsa vi Eriks farmor och farfar till skandiateatern.



Vi kom hem för en liten stund sen. Erik kollar på superettan? Jag ville vara lite gullig och göra lite kaffe, kaka, fruktfat och nötter som ett stort mellanmål :) Har suttit och ätit massa pomelo och nötter nu!



Sen fick jag detta av Maria. En av mina favoritbodylotions. Sen funderar jag på att gå med i viktväktarna också bara lite innan sommaren :P Sen vet jag ju min egna metod som funkar. Jag vet att detta är töntigt att hålla på såhär och jag tänker verkligen inte bli smal för så är inte jag menad att se ut men nu är det faktiskt så att det dallrar runt mina höfter som om jag skulle ha en badring runtom! Ne fy. På måndag gäller det.
Pratade nyss med mamma som kört på viktväktarna. Hon säger att jag inte får gå med för att jag e för smal för det:P Men hon vet inte hur mkt jag väger ju :P haha . Ne men vi får se hurjag ska göra iaf. Måste tagga upp mig iaf inför det. Fan va jobbigt de kommer bli.
Jag tycker bara det är så onödigt för såna som är riktigt smala i min ålder att hålla på och köra hårt inför sommaren. Hallå ?om jag såg ut som er skulle jag aldrig hålla på och träna oså :P
jaja skitsamma. Jag ska iaf frossa hela helgerna så att ni vet.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Du kan kasta broschyren, som jag sa också så tror jag att du är för smal :).

2010-04-10 @ 18:26:43
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: idaa

Vilka mysiga bilder du har! :) Jaa haha, mitt arga inlägg där, jag syftar utan tvekan på vad du o jag snackar om ;) asså ibland rinner irritationen, nja snarare ilskan över mig och jag måste bara skriva av mig haha . :P skönt att du finns å fattar <3 Du med gumms, vi ses imorgon !!!!!!! <3

2010-04-11 @ 12:24:35
URL: http://spegelikras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0