Pluggdag!

Hejhej.
Idag slutade jag tiditg så jag tog bussen hem oså åt jag med hela familjen förutom Stina på Golfresturangen här i finspång. Åt nån fisk som inte ens var god.

Idag ska jag plugga och planera inför min 18-års fest på lördag.

Igår va jag hos Erik. Vi var på maxi och fixa lite. De hade fått in massa fint där och det är så mysigt och gå runt där eftersom det aldrig är så mkt folk. Så på fredag ska jag dit och shoppa lite. Elelr så blire på lördag eftersom jag ska köpa massa mat.

Igår så tränade vi även lite styrka :P Jag bad Erik va min PT men jag blev bara så arg på honom iallafall så de gick inge bra. Sen åt vi jättegod GI-mat med. Man får alltid så god mat hemma hos Erik! Tur att jag har en pojkvän som kan laga mat också och tur att jag älskar mat med!

Ikväll ska jag ut och springa dför första gången på evigheter!
igår såg jag denna film!


Kommentarer
Postat av: Maria

På lördagar är det MASSOR med folk på Maxi bara så du vet ;)

2010-04-20 @ 14:44:42
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Amanda

nej fan! Det är ju lönehelg ju :P Säkert drf de fått in så mkt kläder nu :)

2010-04-20 @ 15:02:13
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0