pluuuugggg.......

Heeeeeeeeeeeeeeej.
Idag består dagen bara av plugggpluggplugg och göra saker hela tiden. Har inte haft en ända ledig stund idag. Och vädret har ju varit trevligt med. hehehehe
Först dans där vi verkligen körde på armar och magmuskler.
Sen Svenska där vi var tvugna o jobba massa.
Sen hade jag ingen pianolektion? Då vart de o plugga.
Sen köpa keso med päron till lunch eftersom jag inte orkade gå upp till matsalen.
Sen fotografering till SON på Louis De Geer och massa prat.
Hann sluta precis då jag kunde tagit en buss så nu sitter man här och väntar.

Ska ha två saker som jag inte kan ett skit om färdigt imorgon. Sen ska jag komma ihåg allt annat smått jag ska göra!

Förresten så sa min sånglärare att jag inte får träna när jag är sjuk fast jag har gjort de iaf och det tar på rösten. Så nu får jag inte springa så jag känner mig heeeeelt störd om jag inte får röra på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0