Roadtrip till ullared



vi åkte runt halv 7 på morgonen



Man måste självklart ha tidningar med sig om man ska åka bil långt :)





Vi stannade innan jönköping och åt frukostt :D
Innan vi gick in i gekås så åt vi äppelkaka också :P



Här sitter min älskling med solen i ögonen och mat i munnen efter all shopping och äter i solen :)



Jag åt en jättegod ceasersallad :D
Skumt ställe vi åt på förresten... Människorna som jobba där va så konstiga!
Dem kuned fråga om man t. ex ville ha kokt eller stekt potatis till om man skulle ha dagens rätt. Säger man stekt så säger dem att dem inte har det. NEHE... Varför fråga dem för då kan man ju undra?



Sen stanna vi igen. Jag åt kexchoklad o kaffe. Erik åt en munk.



Gott!
När vi kom hem sen runt 7-tiden så åt vi en jättegod smörgåstårta och vitt vin till. Det va jättegott.
Sen drog vi till Rasmus och Maria för att smygstarta deras bartömning eller va man ska säga:P Och så såg vi på solsidan o lite sånt. Det var trevligt :) Sen kom vi hem ganska sent. Jag hade jätteont i ögonbrynen (bihålorna). Det får jag alltid när jag har varit uppe för länge.

Angående ullared och shoppingen: Jag handlade för bara 711 kr. Jag köpte bara en massa småskit men ändå praktiska saker. Varken jag eller Erik är såna galna människor som dem därinne som springer runt och handlar upp för hela året och skiter i om dem kör på andra människor med sina kundvagnar.
Det är det värsta jag vet. Såna här snåla jobbiga människor som bara tänker på sig själva. Det är så pinsamt! Som igår t ex så skulle jag lämna tillbaka korgarna i kassan efter att jag betalat. Då står en gubbe där och hetsar upp sina varor på bandet. Jag skulle lämna korgen och säger ursäkta flera ggr och han hör men bryr sig inte. Tillslut säger han jaha okej? Jättedrygt!
Men det är ju så det är.. Sen en till sak! I kassan glömde jag att plocka i ett par jättemysiga frukostskålar :( Dom var så himla fina och mysiga att äta flingor i :( :( Då blev jag lite ledsen.
Men jag fick som sagt med hem en del bra saker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0