streeess

Kan bara meddela att jag är jävligt stressad och varit det ett bra tag nu. Detta kommer fortsätta tills typ 4 juni då allt ska va inlämnat. Jag har inte ens någon kolla längre på vad jag har och jag glömmer saker hela tiden + att jag inte sover och hela tiden och när jag vaknar mår jag skit och kan inte röra mig typ. Så jävla jobbigt dåååå!
På lördag är min lilla fest iaf och måste planera denna. Dock är det rätt kul faktiskt men det är mkt som ska göras till den också som mat, dricka och städning och det vill jag med kunna hinna planera men allt tråkiga skit går ju som sagt först!
Jag gillar och stressa när det är roliga saker jag får göra som jag mår bra av.
Annars hatar jag och stressa och gör ingenting, vilket  ger resultaten på mina skolbetyg.

Nu snart ska jag ha imp. Självklart har jag tappat bort båda papprerna som vi skulle visa upp idag. Bra

Kommentarer
Postat av: - Savefors

Morrn!

Allt bra med dej denna torsdag?

Kram

2010-04-22 @ 07:53:07
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0