tjockis

idag proppar jag i mig saker.
Åt nyss en pingvinstång och en kick. Sen har jag ätit wine gummi och druckit cola.
Men ídag äre ju sista dagen som jag får hålla på såhär.
Jag har fått så dålig hy av allt. Jag har gått så långt så att jag inte ens vågar väga mig.
Nu när jag kör min kur så kommer jag få riktigt dålig hy de 2 första veckorna men sen kmr jag bli pigg igen.
Så idag tänker jag proppa i mig massa och när dagen är slut så ska jag väga mig för första gången på typ 2 månader eller nåt... Fan va läskigt! Menmen nu ska jag inte ha dåligt samvete över det. Det kan jag ha sen ikväll ist.

Nu: desperate housewuves-reprisen :) Kan se i lugn och ro för Erik är i stan och kollar mobil men han kmr snart! (DH är inte hans favorit precis)



Tänk om man kunde se ut såhär. Det är väll bara att drömma vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0