Påskbilder

Här är lite bilder från mina senaste dagar!
Så himla skönt var det på landet. Ibland är det skönt att bara gå upp som man vaknat och slänga på sig fula klädet och gå runt så hela tiden! Och det har varit skönt att vara där när man känt sig ganska så sjuk med.

 
I torsdags kom maria & alva förbi. Vi gick en promenad i typ en timme eller nåt kanske.



Älskar det här slottet. Detta ska jag köpa i framtiden om jag har råd ;)



Sen kom solen fram och då grilla vi korv.




sen va jag o erik ensamna så då gjorde vi mat :)



sen värmde vi tunnan.



vi badade tills det blev mörkt ute :)




Igår var solen framme och då gick vi runt slottet i typ en timme igen :)





vi tog färjan hem.





sen hem och äta påskmat



sen basta



imorse leta vi påskägg. Här på bilden är stina arg på fräser åt mig.
Vi fick stoora påskägg fast vi ville ha små. Sen fick vi present kort.
Jag fick på gina och kicks. Erik och martin fick på MQ.



jag & erik åt massor till frukost så vi blev helt proppmätta!! :O
Men snart är påsken över och då slipper man äta sånt här ;)


Kommentarer
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 16:26:38
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: diana

härliga bilder :) Ha en bra dag!

2010-04-04 @ 13:32:50
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0