Välkommen till Finspång

Hejhej!
Igår vare så fint väder när jag kom till Erik så då fuskade vi rejält!
Först köpte vi en varsin glass i solvädret. Sen lite naturgodis och chokladglass till kvällen också. Mums var det!






Idag ska jag berätta hur min dag varit:
Jag har ju varit sjuk hela veckan och jag är fortfarande inte bra. Så jävla irriterande!!! Men jag var tvungen att dra till skolan för att låna en bok. Direkt när man kommer till skolan så känner man hur hela näsan och hjärnan bubblar runt typ. Usch!
Sen tog jag bussen hem till Finspång för jag skulle hälsa på min mormor. Självklart möter man på "de trevliga människorna i Finspång" Hahahahah. Där satt 2 tjejer. En av dem känner jag igen sen högstadiet och hon ville alltid säga nåt dumt om någon annan bara för att hon själv är så jävla ful. Eller ne ful kan jag egentligen inte säga om nån men vidrig är ordet om henne. Hon har så fuuula kläder och sen sitter hon och garvar, drygar sig och massa åt andra.
 Jaja iaf. Den där snorungen satt med sin kompis och dyngglodde på mig i bussen! Jag tittade på henne och då kollar hon och hennes kompis på varandra och flinar åt varandra! Det är vid de här tillfällena som jag bara känner är så skönt att slippa. Förr var jag så van vid sånt här förr. Men ja, åker ni till finspång och träffar på den här typen som nästan finns överallt så kan jag ju säga "välkomna till finspång". Vill bara påpeka att den här snorungen hade typ killmyskläder från barnavdelningen och samma sak med skorna som var helt sönderslitna.
Tänk vad synd det är om den här tjejen. Jag mår fan illa. Stackars henne som går och är avundsjuk på andra hela tiden.
Dessutom så sa hon en gång till en annan person att mina valkar bara väller över när jag gick i 9:an.
Lilla gumman då!


Sen kom jag hem till mormor där min mamma lagat skitgod mat! Åt massor. Sen kaffe med after-eight till efterrätt.
Sen fixade jag håret på min mormor oså satt vi och prata massa <3



Kommentarer
Postat av: Maria

Avundsjuk är vad bruden är, bara att skita i sånna idioter. Tragiskt att hon ska behöva skratta och dumma sig mot andra för att dölja sitt eget dåliga självförtroende. Du är jättefin!!!

2010-05-01 @ 12:01:40
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack, vad du är snäll!

Mm, jag vet! Det är så sorgligt verkligen att såna tjejer inte gör något vettigt i sitt liv och accepterar dem som dem är istället. Jag och många andra har ju liksom aldrig sagt något elakt mot henne :P Jag tkr vissa människor kan vara så roliga ibland alltså.

2010-05-02 @ 16:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0