VIlket väder!

Så himla skönt väder det är idag. Synd att man ska ha en sån förjävlig huvudvärk.
Gårdagen var jobbig. Idag är man trött eftersom vi kom hem 01.15-01.30 nån gång.
SKOLA från 8.10,åka kvart i 3 till Stockholm, springa till kungshallen och äta snabbt och innan vi drog till Kungliga operan eller va det så fint heter så träffa jag min moster. Jag gick in i hennes butik och där stod hon. Det va kul eftersom jag inte träffat henne på ett tag. Haha det första hon sa till mig var att jag äter så jävla mkt hela tiden eftersom jag alltid skriver vad jag stoppar i mig på bloggen :P
 Hoppas vi åker upp dit i sommar så att jag kan träffa Elmer som jag inte fått träffa än.
Nu vill jag va i form känner jag.

Glömde skriva att i söndags tjatade Stina och Erik att jag skulle va med på basket. Tillslut va jag snäll och ställde upp. Självklart går jag inför det när vi kör 21 och jag rusar efter bollen i gräsmattan som såhär års är geggig.
Jag ramlar och slår i + skrapar foten på ett berg som börjar växa i gräsmattan. Hela byxan blev lerig efter bara 1 dag. Det värsta är att jag alltid tjuter när jag ramlar för att jag får en chock då :P
Och såhär blir det jämnt för mig.


Hoppas fläckarna är borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0