En dag på stan

Hade en mysig dag på stan med min vän Evelina :)
Hann gå och tråka lite själv med asonda fötter i ett par timmar men tillslut kom hon med bussen :)
Då var vi vrålhungriga så vi tog lite mat på fräcka.


 Jag gjorde en god sallad. Deras fetaost är jättegod :)



Det här är lite kul! Jaga köpte jeansshortsen och tog på mig dem sen på en toa för det var så varmt. Självklart glömmer jag bort den stora prislappen xD Så himla typiskt mig också! Jag satt liksom och åt så att folk kunde se den klart och tydligt men jag tänkte inte på det:P det har hänt fler ggr då jag råkat göra så.



evelina brukar jämnt gå in på myrorna för hon hittar massa snyggt till hennes stil där. Själv så hatar jag myrorna och tkr lukten är så äcklig o s v. Men vet ni vad? Jag hitta en vit väst där. Haha trodde aldrig jag skulle köpa nåt där men den är ju faktiskt ganska snygg ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0