Första skoldagen

Ivar är helt galen för nu har han fått mopsfnatt som den här rasen kan få någon gång på dagen. Annars är han lugn och sover emellanåt på dagarna. Men när han vaknar blir han busig och vill vara med människor.

En del har undrat hur det går med mina 2 katter. Ivar bryr sig inte ett dugg faktiskt. Han fattar liksom inte vad som är farligt eller ej. Men ena katten som är hona bryr sig väldigt mkt. Hon går här hemma och fjäskar och man ser att hon har något farligt på gång. Den andra katten som är hane blir livrädd och springer iväg.

Idag i skolan träffades vi alla igen. Jag mår bara dåligt nu så jag orkar inte känner jag. Min lillasyster har blivit smittad så hon gick inte ens till skolan idag.

Vet ni vad jag ska göra nu? jo jag ska kollar resor :)


 

 


Kommentarer
Postat av: hanna

så himla kul med en valp!! jo det är klart att det är bra att vara självisk ibland, men det måste ju finnas en gräns när det blir för mycket. sen kan jag tycka att i vissa situationer kanske man inte ska vara självisk... men jag vet inte, det är svårt det där tycker jag!

2010-08-24 @ 22:18:26
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0