home and sick

Är hemma nu efter en jättemysig helg på landet. Det tråkiga var att Erik mådde inte bra och nu är jag också smittad :( Men ändå är min Erik så himla snäll och skjutsar hem mig så att jag slipper ta bussen. Jag har den snällaste pojkvännen i världen! <3

Ligger och mår piss i halsen. Har gjort en sån där syriansk dricka med när man kokar upp mjölk med majsstärkelse. Men det blev bara klumpigt och äckligt när jag gjorde den.
Ska nog se på film och ligga och sova tror jag.



Här är bilden från när jag skulle åka till Thailand och satt förväntansfullt på flygplatsen och väntade på Erik :)

hej då


Kommentarer
Postat av: Hanna

klädstången är från ikea och funkar skitbra :)

2010-08-16 @ 23:25:54
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0