Hundvakt

Usch vad hemskt!
Är hundvakt nu och ni kan inte ana vad som hände.
Ivar var skitjobbig (tyckte jag då) och bet i allt som han inte fick bita i. Jag blev jättearg på honom och röt till eftersom att vi måste ju lära honom att lyssna på oss och sådär.
Sen bajsar han. Jag tog upp det och sen var det ingenting mer med det förräns jag fixat allt...
Då börjar han bajsa igen och är jättelös i magen. Jag börjar torka, han börjar spy upp två rätt så rejäla högar med spyor. Jag springer dit men han bara börjar äta upp det så jag la honom i ett annat rum.
Då spyr han där.
Vet inte hur många högar han spydde men minst 7 högar och minst 7 högar bajs också.
Han gick bara runt och spydde och bajsa och spydde och bajsa.

För typ 20 min sen var han klar. Då bäddade jag lite på golvet så att han kunde sova där. Sen börjar han skaka massa så jag är jätteorolig. Låg hos honom ett tag på golvet och tjöt jättemkt. Har så dåligt samvete för att jag var så elak mot honom och mår så dåligt för att han nu ligger och har det ont!

Nu ville han upp till mig i soffan och sova. Han ligger nu också och skakar. Hjälp vad rädd jag är :(
Min lilla älskling <3 :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0