landet

Igår åkte jag och Erik till landet eftersom det var så bra väder.
Vi solade och sen drog vi till Björnö med båten. Dem har en riktig thairesturang vid hamnen. Det var jättemysigt och jättegott!
Dock har jag aldrig varit så mätt som jag var då! Jordnötssåsen satt uppe i halsen hela kvällen sen :P
Det är väldigt mysigt att vara därute. Så skönt att vakna upp på morgonen osådär. Synd att man inet får tid att vara där oftare :(



Vill ni veta vad jag har gjort idag? Till lunch smakade jag på kroppkakor för första gången. Trodde jag skulle gilla det eftersom jag gillar allt men dessa var inga goda eftersom dem var överkokta med en konstig krydda i. Annars skulle jag säkert kunna äta sånt om jag är skithungrig.
En till sak jag har gjort är att jag bakade en jättefin rulltårta :)

Nu vill jag att min älskling ska va här.
Han är med sin familj i Linköping eftersom hans pappa ska få pröva att flyga typ. :)

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0