Min kära vän.

Imorgon ska jag täffa min kära gamla barndomsvän Evelina ;)
Hon jobbar på vrinnevi imorgon så det blir perfekt att vi träffas på stan osådär.
Ska bli riktigt mysigt! Är ganska shoppingsugen också. Så himla härligt att handla höstkläder ju!
Och så himla skönt att bara stänga in sig i koftor o allt.
Men däremot hatar jag vädret! Om jag fick bestämma så skulle det ju såklart vara varmt och soligt jämnt men  tyvärr så kan inte sverige bjuda på det så drf tkr jag det är mysigt med höstkläder!

Nu ska ni få se massa snygga bilder på oss när vi gick i 7:an. Hahah vet inte om jag ska skratta eller gråta xD


 OMG ? xD


Kommentarer
Postat av: Maria

Finns massor av fina höstkläder på H&M såg jag i deras katalog. Skulle också behöva en hel del nytt. Alltid kul med shopping, hoppas du hittar något fint! :)

2010-08-10 @ 21:25:36
Postat av: Amanda

Ja, jag såg det också faktiskt! :) Tack och hoppas du med hittar nåt på Ullared imorgon :D

2010-08-10 @ 21:49:38
Postat av: Maria

Jag ska mest handla till Alva och det brukar inte vara så svårt att hitta kläder och dyl till henne. Vi får ta och åka snart igen så du kan följa med också!!

2010-08-11 @ 06:07:51
Postat av: Amanda

Jaa det skulle vara jättekul :)

2010-08-12 @ 14:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0