Monday

Hejhej!
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Lika tråkigt att gå upp tidigt som alltid men det går ändå bra! Skönt att gå dit & hem också så att man kommer igång redag från morgonen.
Har inte så mkt att säga precis! Helgen var iaf mysig och jag åt mkt gott. Har ju kort på dem fina bakelserna vi gjorde här hemma men tyvärr har jag det inte på datorn just nu...
Igår hände inge speciellt förutom att det blev en lång promenad på kvällen. Det blev det idag med!

Sen gick bussen sönder mitt i vägen. Det var lite läskigt så pappa åkte dit och hämtade mig för jag fick för mig att bussen skulle sprängas eller nåt :P




Har gått fiskebyvarvet i den här klänningen idag :P

Nu ska jag kolla nåt gott recept man kan göra av lax!
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0