new stuff


Visst var den ändå liiite fin ? ;) Haha vad töntig jag är som skäms över vart jag köpt den men var tvungen eftersom den bara kostade 85 kr!


En mysig kofta från Gina. Endast 199 kr


Skor från Din Sko. Finns liknande för dem som vill ha ännu billigare på skopunkten. Där kostar dem bara 350. Finns dock bara strl 40-41 kvar.


Ni måste köpa dessa bh:ar 2 för 99BikBok. Men det kanske ni redan sett på alla bloggar ? :P Hehe. Där är mina shorts från Monki också. Köpte mineralpuder också från maybelline som funkar asbra :)

Nej nu ska jag ut till min älskling och sola. Har varit borta aslänge bara för att datorn är så seg.
Måste bli brun nu. Har tappat all färg verkligen :( Vilken katastrof!! 

Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är det som är kul med secondhand att det är så billigt och att man får ett plagg som antagligen ingen annan har. Bh:arna är superfina men inget för en som fått barn ;)

2010-08-12 @ 15:32:23
Postat av: Amanda

Jo precis det tkr jag också! För i Norrköping har alla samma grejjer och det är så himla tråkigt :P

Hehe ne men dem är ganska bra för tjejer som är lite platta ;)

2010-08-12 @ 20:28:48
Postat av: Maria

Ha ha oki, får köra på mina gamla hederliga då ;) Men dem var väldigt fina!! :)

2010-08-12 @ 22:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0