Sommarskola avslutad!!!!!

Ååh jag är så himla glad :) Har haft en jättebra lärare på sommarskolan och allt har gått bra!
Egentligen skulle provet göras på tisdag men vi fick gör det idag. Och jag fick VG+ ? 
Helt stört ju! Varör går det inte bra för mig i min klass för egentlgen kan man ju undra... 
Och en till störande sak! Min mage kurade så jäääkla mkt hela lektioned! Den verkligen skreeek typ. Så himla pinsamt och jobigt för det var helt knäpptyst i det där varma rummet.

Nu har jag ju en veckas ledigt förresten så nu kan jag ju åka utomlands innan skolan börjar :P
Men det blir nog i sept if :)

Ska packa lite för vi ska ju åka till landet. Tror vi stannar där ist för sista minuten.

 

Vi hörs! :) 


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis!! Vad roligt att du fixade och med bra betyg också. Skönt att det är gjort va? :D

2010-08-13 @ 16:10:15
Postat av: Annicka

Grattis Amanda, vad duktig du är som klara sommarskolan.

Ha det nu riktigt skönt den sista sommarveckan och koppla av med din trevliga pojkvän.

Jättekram Moster

2010-08-13 @ 21:20:19
Postat av: Amanda

Ja Maria det känns jätteskönt nu att det är gjort. Sen fick jag ju såklart bara G i slutbetyg men det känns ändå bra att jag vet att jag kan fast jag inte tror det ibland :P



Tack moster Annicka! Vad roligt att du kommenterar också :) Ja det ska jag göra :)

2010-08-16 @ 13:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0