Stan

Hej!
Bilder kmr ifrån dagen men har tyvärr någon kamerasladd här.
Kom iaf hem från stan för typ en timme sen. Var där med Evelina. Köpte lite fint som ni ska se imorn:)
Var iaf först i skolan och gjorde prov i två timmar. Sen var jag i stan vid halv 11 och väntade på att Evelina skulle sluta klockan 1 :P
Det var ganska tråkigt kan man säga. Hehe.
Sen kan ju även Evelina intyga att mitt blod typ stoppades i mina skor. Ni ska bara veta hur mkt blåsor jag har över heeeela fötterna. Men jag gillar att känna känslan när man kmr hem sen och känner att man arbetat med fötterna.
Nu är jag dödstrött och nästan lite hungrig. Min älskling kom hem från ullared precis nu med så ska pussa lite på honom <3
Hejdå

 

Vill sola och bli brun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0