Stockholm & bilder.

OKej, har inte bloggat för är så upptagen om dagarna ;)
Nu kmr lite bilder o sånt.

På fredagsmorgon kom mamma,pappa, Stina och Martin och hämtade upp mig hos Erik. Erik själv var ju på jobbet.


Vi åkte till hotellet som låg precis vid stureplan vilket var perfekt ju!
Eriks o mitt rum var även handikappsanpassat så vi fick många stora ytor och även sängar som man kunde instalera hur man ville :)

Efter det så gick runt lite. Sen drog vi till casanova. Trodde det skulle vara roligare faktiskt!



Efter det var vi vrålhungriga så vi drog till Vapiano som jag verkligen kan rekomendera. Låg vid hotellet där dem hade pizza,pasta och sallad. Jag tog ett glas rött och ceasersallad.


Efter det blev det lite shopping i några affärer. Köpte lite på urban outfitters.
Sen drog jag och pappa ner till centralen för att möta upp älskling som kom upp!

Självklart var vissa tvugna att stanna för att ta ett ölstopp ;)



Sen åkte vi och mötte upp alla, även Evelina jäärvinen på Grönan. Varken jag eller Erik är några "åkare" precis. Men jag är så himla lycklig för tillslut åkte vi båda jetline. Jag blev asglad när vi åkte den tillsammans! Jag åkte den 4 ggr :P Ni kommer att få se resultat iaf men har ej bilden på den här datorn.

Jag vann även choklaaad :D Älskar att vinna och att vinna 2 kg choklad kunde ju inte bli bättre! Blev dock en del 100-lappar innan man vann en sån men ändå. Jag gav mig fan på att den skulle bli min!  :D

Här ser ni hur glad jag blev precis efter att jag vann!


Ulf Lundell spelade hela kvällen också.



På Lördagen drog vi ut och shoppade med moster. Martin drog hem till Finspång tidigt och Matilda drog och jobbade på mango. Vi gick i många roliga affärer. Passade på att shoppa i sånt som inte finns hemma. Ni får väll se kläderna nån gång.

Här är e topp/buister från Urban Outfitters.


Här är lunchen. Jag, mamma & moster åt plocktallrik och delade en flaska vin. Så himla härligt är det att bara ta nåt att dricka mitt på dagen för det gör man ju inte i småstäder som Norrköping precis.




Min kvällsoutfit: Byxdress från H&M



Tog ett litet förglas på spybars humlans uteservering.



Sen åt vi på ett annat ställe som jag rekomenderar. Capri heter det och ligger på Nybrogatan. Det var asgott men hade jätteont i magen. Tog en pastarätt. Brukar aldrig va så mkt för pasta men nu tog jag de och det va asgott iaf.

På söndagen blev vi bjudna på mat innan vi drog hem hemma hos Moster.
Vissa gjorde sig bekväma direkt... (Erik köpte sin tröja på Massimo Dutti. Rekomenderar detta som ligger i sturegallerian men har typ samma priser som Zara.)


Sen kom resten av släkten som jag inte sett på hur länge som helst. Fy vad stora tjejerna har blivit! :O


Och lilla Elmer har jag aldrig ens träffat. Nu är han 1 år och han sprang runt som bara den och lekte :)
  

Sen vare bara att dra hem och deppa, äta körsbär från hötorget  & sova för det var sista kvällen innan sommarskolan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0