Duktig Tjej

Idag har jag klarat av skolan. Sen sprang jag åter igen ner för att ta 12-bussen.

Hade hunnit med spårvagnen om jag inte var en halvsekund tidigare! När jag kom och tröck på dörrknappen så åker spårvagnen. Då blev jag aaarg.

Sen fick jag kuta sista biten till 410:an och SJÄLVKLART så går min påse sönder mitt i alls så jag fick typ bära allting som en stor kartong. Sen åker även bussen så jag får springa och stoppa den. Sen får jag hoppa in men så kör han direkt vilket jag tkr är ganska taskigt eftersom han körde lite för tidigt och så låter han mig vingla runt och nästan ramla omkull.

HATAR 410:an.

Sen träffade jag instruktören och hon gjorde ett riktigt bra program åt mig. Men FAN vad otränad jag äääär. Har endast sprungit och hållt på innan. Men nu fick jag hjälp med styrketräningen. Benen går skitbra men absolut inte armar. HAHA!!
Om 2 veckor ska hon även se hur det har gått och jag har massa nu så jag hinner säkert inte träna så mkt :P
Men som tur är så är det inte så jobbigt så det här klarar jag!
Nu kan det väll för första gången bli beach 2011.

Myser runt i min sköna mjuka tröja idag.
Förra veckan städade jag min garderob och hittade ett presentkort på Gina.
Då hittade Erik den här tröjan som jag köpte :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefin tröja!! Jag är lika otränad jag med i armarna och har alltid varit, men träning ger färdighet:). Önskar jag med hade ork att satsa på Beach 2011, men vi får väl se ;)

2010-12-08 @ 11:41:10
Postat av: Amanda

Hehe ja vi får hoppas att det gör det! ;)

Du har ju redan gått ner massa ju. Men man får ta sånt när man känner sig motiverad helt enkelt :)

2010-12-08 @ 12:59:18
Postat av: Maria

Det har jag iofs gjort men jag har 7kg kvar, sen behöver jag träna lite så att kroppen blir lite fastare också.

2010-12-08 @ 16:52:03
Postat av: Amanda

Okej. Ja men ta det när du känner för det för annars blir det inget kul :P

2010-12-09 @ 12:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0