God Jul!

Herregud! Har fått världens finaste presenter.
Men först lägger jag in lite bilder på dagen.

Mina systrar kom in till mitt rum med sina julstrumpor oså öppna vi dem i min säng.


Detta låg i julstrumpan fast nagelsettet fick jag i sista paketkalendern.



Detta är en vanlig syn när vi sitter och äter.

Frukost. Vi år scones istället för det traditionella på julen.










Jag är snäll :) Fick ju till och med det största paketet! :D






Hemma hos Magnus och Ingela firade vi jul som alltid med släkten. Vi har det lika bra som alltid med lekar och good julmat. Vi bröt lite på traditionerna innan och bestämde att vi skulle komma dit vid klockan 1. Sjävklart innebär det för tidsoptimisterna i min familj att komma kvart i 2 ist.

Sent på kvällen skjutsade min bästa mamma och pappa in mig till Maria och Rasmus så att jag kunde få fira lite hos dem med. Där fick jag ju ännu mer julklappar :P
Hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0