Jullov

Äntligen kan man få vara ledig! Det behövs kan jag ju säga.

Imorse vaknade jag för fjärde gången denna period med näsblod :( Dock inte så mycket som förförra helgen. Den var helt sjuuuk.

Menmen. Har dem senaste dagarna även haft jätteont i hjärtat. Men det är stress. Dessutom så stressar man ju även en del inför julen. Men jag älskar julen så det gör inge.

Nu ska vi prata om det roliga tycker jag!

Har fixat typ alla julklappar idag med mamma. Först gick jag med stackaren Hanna i min klass som har ryggskott! Sen träffa jag mamma och vi fixa allt.
Här hemma är det verkligen julstäming. Hela huset är fullt av godis och det är typ det enda man ätit idag. Alla går och fixar och stresasr hur som helst och mitt i all julrusch ringer jobbiga försäljare och Ivar är så sweet och fattar inte riktigt det här med julen.

Sen hemma har jag bl. a slått in julklappar och bäddat rent :)

Älskar mitt guldiga lakan från Laura Ashley. Köpte detta för flera år sen men det funkar fortfarande :)
Nu kombinerade jag med rött underlakan och kuddar. Fick dock ingen bra bild.

Årets julunderkläder. Köper det oavsett om jag har pojkvän eller ej.
Dessa passar bra till min ögonbindel som jag sover med + att jag kan förvara det i min svarta väska på bildern. SMAART! ;)
Hoppas inte Erik ser det här :D


Förra året fick jag en fin sko som julpynt ifrån paketkalendern.
I år fick jag ett gulligt nagellack.

Årets kungsgran: HAHA, inget barr däruppe. Men det ska vi nog fixa till ikväll då den ska kläs :)

Snart kommer min älskling hit också! :D

 

Hehe känner mig lite flummig av höstens stress så jag ska nog gå och andas liten nu.

Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0