Lilljul

Har precis spelat "Vilda gester med min familj.

Nu på kvällen har vi druckit glögg och fixat allt det sista inför morgondagen. Efter det blev det lilljulfirande här hemma och fy vad kul vi har haft det. Vi har ätit massor med god mat och sen blev det mys framför brasan med spelet "vilda gester" som har blivit en tradition dem senaste åren. Fy vad vi skrattar när vi spelar detta!

Dessutom så öppnades en massa chokladkartonger. Äntligen fick jag äta efterlängtade Alladin men nu är jag så proppmätt så jag knappt kan andas.









Tack min bästa familj! Vad kul vi har haft det ikväll<3

Nu ska jag ha ett litet hemmaspa och hänga upp julstrumpan inför morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0