Luciakröning

Den här söndagen har inte varit någon slappdag direkt. Hela dagen har vi repat i De Geerhallen eftersom vi gick luciatåg på Luciakröningen.
Efter konserten drog vi direkt till Dolphinsmatchen och körde där. Nu är jag trött!
Här kommer lite bilder på när vi bakade och julpysslade igår!
Vi bakade Rocky Road (både det vanliga och det nya med bounty), Leilas bars och mozartkulor!
Sen fick vi pyssa en varsin disktrasa.








När vi ändå hade smält choklad och Marscmallows kvar så doppade jag dem i choklad och sen kokos.
Fy vad gott det var!

Imorgon börjar jag halv 8. Då ska vi först lussa i skolan. Sen ska jag vara Lucia på två företag direkt efter.
Mycket lussefirande här! Men det är ju lite mysigt eftersom att det troligen är sista året man får göra det här.


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhh vad mycket gott!! Vilket bra tips med mashmallowsen, det måste jag testa :)

2010-12-13 @ 11:03:17
Postat av: Amanda

Ja visst var det ;) Hehe det är jättegott :)

2010-12-13 @ 17:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0