Måndag

Jag tror att jag har blivit sjuk. FAN.

Nu är det ju jul snart. Idag hade jag tagit med mig träningskläder för att träna efter skolan men jag har mått så illa hela dagen.
Höll på att få ett utbrott då jag satt på bussen hem. En person bakom mig var skitförkyld och snorade asäckligt + andades jättehögt bakom mig. Jag vill inte vara taskig mot folk som är förkylda för jag vet hur jobbigt sånt är men det här lät så äckligt och jag blev så äcklad så jag andades i min halsduk.

Nu dricker jag chaite. Åt precis ett äpple. Sitter jag i vår nya soffa som vi köpte för några veckor sedan. Jätteskön.



Tack för chokladen Janne!
Igår var vi hos Magnus och Ingela för att fira Ingela. Då åt vi jättegod mat osv.
Sen närvi kom hem låg den hära goda och stooora asken hemma hos oss :)

Den här veckan kommer jag nog inte vara så nyttig.


Kommentarer
Postat av: Maria

Den här veckan får man vara onyttig, eller iaf jag tillåter mig själv det. Bara att ta nya tag sedan igen. Tror inte man går upp jättemycket heller för en vecka.

2010-12-21 @ 08:19:21
Postat av: Amanda

Hehe jag har varit ganska onyttig och jag har ju ganska lätt för att gå upp. Har dock inte gått upp så mycket än så länge ;)

Men jag är rädd för att jag kommer fortsätta nästa vecka och att det kommer gå jättetrögt att gå ner sen efter nyår och allt.

2010-12-22 @ 15:31:15
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0