Marabou och wasa kanel

Idag har jag gått en sväng på stan med Hanna för att leta lite kläder då hon ska vara med i en tv-programsinspelning på söndag. Hon köpte ingenting. Däremot var vi hungriga så vi drog till ica för att vi fick värsta suget av Knäckebröd med kanel och phiadelphiaost.
Då fick vi syn på 200grams chokladen som endast kostade 9 kr!!! :O


Till lunch så provade jag en lite chicken kebab. Tro det eller ej men har aldrig testat förut!
Skitgott ju!

Självklart slog jag till på 2 st.
Den mörka chokladen ska jag & Erik baka på imorn.

Nu sitter jag med världens godaste vaniljglögg som min älskling gjorde åt mig. Vi har varit på basket idag.
Snart öppnas mintkrokanten också!
Har inte ätit det på evigheeeter.

Vi hörs imorn :)
Då blire julklappshandling på stan!

Ha en trevlig fredagskväll.


Kommentarer
Postat av: hanna

Det var en trevlig dag :) och nu får vi hoppas på goda nyheter om vårt mejl!!

2010-12-03 @ 23:11:19
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0