Mina julklappar.

Åh HERREGUD!
Vad ska jag säga egentligen ?
Har fått så jäääävla mycket fina saker så jag blir helt stum!!

Massa bra presentkort, bodylotion, massagestavar, smycken och pengar.


Tröja och skärp från monki, stoort halsband och några nummer av Elin Klings nya magasin.


Fint nytt nattlinne med gosiga tofflor + en ny sidenmorgonrock.


DATOR, NYTT STUDIO SET OCH ETT KEYBOARD STÄLL!! :O

Jättesöta och mysiga sockor + ett nagelset från depend med maassor saker i från Eriks mamma och pappa.

Örhängen, läppglans och choklad av Maria, Rasmus och Alva. 

Sött underklädes/sovset och en DATOR + DATORVÄSKA av Erik.
HJäääälp. En till dator. Förstår ni hur bortskämd jag är? Det är så att jag inte ens vågar ta emot det här.

Har jag verkligen varit så snäll eller är ni bara för snälla som har gett mig massa fina saker ? 
Tack Allihopa!  


Kommentarer
Postat av: hanna

VAD KUL att du fick så mycket fina grejer!! :):) hoppas allt annat är toppenbra med dig!

2010-12-27 @ 22:43:47
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Felicia

jasså du har fått massagestavar?`. trodde du mena en dildo först . men sen såg jag bilden :p

kram vad händer på nyår ?

2010-12-29 @ 23:42:12
Postat av: Amanda

HAHAH! :P

Jag ska på nån fest hos någon som Erik kände :P

Skulle du jobba på nyår eller?

2010-12-30 @ 16:44:07
Postat av: Felicia

jag jobbar nyårsdagen . 14 timmars pass:P

2010-12-30 @ 22:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0