Mitt 2010




Två dagar efter nyår drog jag med Ida till hennes släktingar och lekte lite i studion + shopping och massa kul.

Vintermys på landet

Jag fyller 18.

Alla hjärtans dag några dagar innan Thailand.

Thailand med dom bästaste! Fy vad härligt det var<3

Stockholm hotell och shopping med älskling.

Påsk som firades med alldelles för mycket godis!

Fina tjejer som kom och firade mig.

Under våren var jag mycket sjuk och kände mig som mest äcklig och i oform! Usch!

Dolphins vann ju SM också :)

Sen började sommaren komma :)

Lovisa tar studenten


Världesn mysigaste dagar med Erik på landet.


Innan jag hade ett litet framträdnde inför Kronprinsessans födelsedag.


Skåne och Köpenhamn med min fina vän Ida<3


Midsommarafton.

Massa jobb


Kryssning


Conny 50 år.


Lillasyster 12 år.


Stockholm för att hälsa på moster, hotell och massa shopping :)

Massa myys på landet.


Vi åkte till Skåne för att hämta en ny familjemedlem.


Inspark i skolan.


Kräftskiva.



Rhodos med min älskling. Det var underbart<3


Höstlovsmys på landet


Massa bad med bra tjejer.



Massa julbak och julbord.


Stockholm med bejbi


Nu står jag här med ett inte så jättehändelserikt år. Första halvåret var alldelles för segt och allt gick bara dåligt. Efter sommare och nu inpå hösten så känns det som att jag äntligen vaknat upp lite. Har haft det mycket stressigt i skolan under hösten men jag har ändå tyckt att det är lite kul med den stressen. Jag ser ljusare på saker och ting. Dessutom är jag inte i lika oform som förra året då jag inte hade någon bra motivation till träning eller någonting alls. Jag fick perioder då jag var en sån där jobbig tjej som hade många fuldagar och man klagar på allting men inte gör någonting åt det. 

Ikväll ska jag fira nyår med vänner och kanske nya människor också vilket ska bli kul!
Jag tror och hoppas på att detta nyåret blir mitt bästa men jag vågar inte hoppas på att året blir det bästa eftersom att det aldrig blir som man tänkt sig.
Dessutom så har jag inga nyårslöften om att t ex träna eller bli snäll för nyårslöften känns för mig ganska desperat.
Däremot är nyårslöften bra då man upptäcker saker man kasnke ska förbättra.
Jag ska bara ta allt som det kommer och köra på nu när det nya året kommer.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Gott Nytt År min Gullunge, självklart blir 2011 ett jättebra år.

Du är jätteduktig!!!!

2011-01-01 @ 18:42:14
Postat av: Amanda

Pappa vad gullig du är! <3

2011-01-04 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0