Nöjd tjej

Hej!

Är hemkommen från en heldag i Stockholm med min älskling. Är fruktansvärt trött men så himla nöjd med dagen. Den har dock inte tagit slut en då vi har hyrt spat så vi ska snart ner och bubbla och dricka lite champange :)

Lägger in bilder sen.

Nu kommer bilder från gårdagens händelse:


Jag upptäckte att HEMMAKVÄLL sålde B&J's för endast 33 kr! :O
När jag ändå hade gått ner lite så kan man ju slå till med en sån ;) Vi köpte halfbaked. Samtidigt som vi åt den så åt jag min lunch. En tugga bröd, en tugga avokado och en sked glass! Så himla typiskt mig! :)


Efter min långa och intensiva dag i skolan så klädde vi julgranen och hade mys hemma hos Erik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0