Onsdagshumör

Inatt har jag knappt sovit någonting!
Började nästan tjuta för att jag hade så ont i magen och blev så irriterad på att det inte giiiick!!
Sen drömde jag värsta mardrömmen. HAHA.
Men här sitter jag idag. Hade en lektion imorse som jag inte kunde göra nåt på sen hade jag inte lektion förräns 12.
Mår inte så jättebra idag men jag måste bara berömma mig själv för att jag nu sista året i skolan tar tag i mig sälv och verkligen går till skolan och gör det jag ska.
Har tagit så jävla mycket ansvar.
För två år sedan låg jag liksom på botten och hade så dumma tankar som att hoppa av skolan.
Men nu är jag här och jag ska ta studenten. Jag har liksom inte skjutit upp min student!
Allt är ju färdigt snart :)


Syster när hon tog studenten.

Kommentarer
Postat av: hanna

Vi kommer ha den bästa studenten någonsin!!!!

2010-12-08 @ 15:06:27
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja du e tuff som plöjer på faktiskt. känner mig skitsämst när jag blir hemma så här. önskar att jag bara kunde få va frisk nu o va med på allt. <3

2010-12-08 @ 15:15:15
URL: http://iswa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men Ida: du är ju sjuuk ju! Och sen har du skitmkt på kvällar och sånt! Det är bättre att du stannar hemma och blir frisk!



Hanna: JAG VEEET! Det kommer vi garanterat att ha :D

2010-12-09 @ 12:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0