Orkar inte. WTF?

Alltså FAN. Jag är arg!
Imorse sprang jag och var lite försenad till spårvagnen. När jag springer där med alla mina påsar och grejjer så åker mitt band till jackan ur så jag höll det i handen.
Vid hållplatsen står ganska många och glor på mig. Spårvagnen kom direkt så jag bara hoppade på den.
SEN när vi åker så märker jag att jag tappat mitt band OCH INTE EN JÄVEL SOM STOD OCH GLODDE SA NÅGOT! :D heheheheh
ÅÅÅÅÅÅÅÅH. Sånt gör mig riktigt arg!
Äckliga svenskar som inte "oooorkar" säga att jag tappade den bara för att det som ursäkt är måndagsmorgon? Eller något..
Fan vad trött jag är på det där "jag orkar inte". Vi är så jävla bortskämda i vårt land så vi orkar inte ens ha lite vett i huvudet. Hur kan man ens ha mage att inte kunna säga till någon som tappar något?
Kan inte vi fatta det? Ne för vi är dumma i huvudet.
Varför strävar vi ens efter ett bättre samhälle när vi är så i-landspuckade i huvudet?

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är så typiskt svenskt att inte säga något. Taskigt om någon såg!

2010-12-13 @ 21:30:10
Postat av: Amanda

Ja! Jag kanske drog alla över en kant när jag skrev detta inlägg men det känns ju typiskt svenskt:P

2010-12-14 @ 15:56:35
Postat av: Hannis

Jag håller verkligen med dig gumman! Jag avskyr sånt där jag också. Jävla svenskar!

2010-12-19 @ 17:16:58
URL: http://missironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0