Rea vs. Ej rea


REA-fynd.
Hittade bara småfjuttiga rea fynd. Ett träningslinne, mobil/ipod fodral och örhänge.


Detta köpte jag inte på rean.
Den här fina korta tröjan är köpt på MONKI och kommer bli jättefin över långklänning eller till höga byxor.
Kommer även att funka till vår/sommar med jeansshorts.

Måste säga en bra sak!
Gick in på Make up store för att handla ett löspuder. En tjej därinne som inte var så jättetrevlig hjälpte mig.
Innan jag gick in där så tänkte jag att jag skulle fråga om min make up konsultation som gick ut i somras kunde fungera ändå eftersom jag hade missat den.
Men eftersom att hon var så otrevlig så ville jag inte fråga :P
Men som tur var så stod en jättegullig tjej i kassan som sa att det gick bra och hon bokade tid till mig på onsdag vilket var jättesnällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0