Stress,stress & stress

Har precis ätit en sen men jättegod middag. Idag slutade jag 17.00. Då tog jag bussen till Aktiv för att träna trots att jag har det riktigt stressigt nu. Men är stolt över det. Det finns inga ursäkter att inte träna! Håller på att försöker pressa mig själv på gymmet i styrketräning. Än så länge så kan jag bara pressa mig själv när jag springer.

Fick precis en biljett till Daniel Adams ray av min syster som inte ska gå på det ikväll. Men eftersom att jag går från klockan 8 till klockan 8 imorgon så känns det inte så smart!!

Det kommer fler tillfällen :)

Nu ska jag duscha och sen se lite på Ladies på Östermalm ;)


Kommentarer
Postat av: hanna

Du är så duktig!!

2010-12-09 @ 21:08:32
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0