1 dag kvar!!

Hej!
Nu sitter jag här i Eriks fåtölj och har precis fått i mig frukost.
Om 20 min ska jag dra ner till gymmet och träna. Jag kommer få håll!
Erik åkte till skolan imorse. Sen drar vi hem till mig runt 12-tiden och jag någon god mat och fixar det sista innan resan.
Herregud, imorgon åker vi!? Jag är så jävla nervös! Kan verkligen inte fatta det.
Vi kommer fram dit på torsdagen och då är det redan eftermiddag där.
Det kommer ju vara dö varmt och allting.
Tänk om man får en chock för att man går från vårat hemskt kalla klimat till deras hemskt varma.

Jaja... Nyss försökte jag få kontakt på ett ställe som jag vill sommarjobba men jag fick inte kontakt till det stället så måste fixa det idag innan jag åker!

Idag ska rätt mkt fixas oså, så jag bloggar nog ikväll senare!


Hejdå



Imorgon åker du&jag <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0