1 VECKA KVAR

Det är helt sjuuuukt!
Bara 1 vecka kvar tills vi ska till Thailand.
Tänk liksom att om 1 vecka sitter vi där på planet! (jag sover förmodligen eftersom jag däckar av mina åksjuketabletter)
Just nu känner jag mig jävligt lycklig. Jag ska liksom dit med alla jag älskar och bara ha det bra!
Jag kommer få det så skönt och det ska bli så underbart härligt med sol.
Men det som jag just nu ser mest fram emot är att få träffa min syster för nu känns det verkligen jobbigt.
En sån tur att vi ska åka ner och hälsa på henne. Annars vet jag inte vad jag skulle göra just nu.
Jag kommer bli så glad för att få träffa henne. Saknar henne jättemycket just nu!

Nu iallafall så sitter jag med en ansiktsmask. Jag orkar inte trippla håret.
Håret måste ändå så vara uppsatt på dansen och sen ska jag bara göra ett svenskaprov och sen ha en liten pianolektion så shit the same liksom.
Ska ju färga min utväxt imorgon hos Wenche :) Härligt!
Min ansiktsmask luktar hallonsmoothie men ibland luktar den skit också.
Hoppas den är bra för alla mina finnar som bara ploppat ut på en gång i mitt face.

Ska bli så kul att fylla 18 :D




Snart är jag här :D

Kommentarer
Postat av: idis

Glad för din skull gummsan! <3 Hoppas du får bästa dagen imorgon! Älskar dig vännen!

2010-02-10 @ 22:14:25
URL: http://rehnbergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0