18 år

Nu är jag 18 :D
Och jag mår skitbra idag ! Har till och med slutat nu :)
Det ända negativa är att min klack på skon alldelles strax går av. Men men! Får ta spårvagnen till rececentrum helt enkelt!
Jag har fått jättefina saker av min familj. Visar sedan!
Tack för alla sms förresten! Jag har fått många gratulationer och jag ska svara på dom snart när jag sitter på bussen!

Ska hem till Finspång och äta en liten snabb lunch med mamma och pappa ute någonstans.
Sen ska jag till Wenche och göra bottenfärg!

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida!

Hej du å grattis på stora dagen! :D Känns det kul!?

Hoppas du får en toppendag!! <3 Ring när du vill. Men ring som sagt då på mobilen, det är något konstigt med våran hemtelefon!?

Pussar på dig!

2010-02-11 @ 12:37:04
URL: http://rehnbergs.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jaa det har verkligen varit en toppendag förutom att jag saknar dig som attan! Men som sagt huvudsaken är att du blir frisk :)Puss

2010-02-11 @ 16:48:37
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0