Chokladbollar

Hej!
Igår måste jag säga att jag var duktig!
Jag gick först och solade och sen så träna jag crosstrainer fastän jag var skittrött.
Den här veckan har jag utfört någon form av träning varenda dag förutom i torsdags!
Sen somna jag i soffan och då bärde Erik in mig i sängen ;)

Imorse startades dagen med 2 feta räkmackor som erik gjorde till mig och jag fick dom på sängen!
Sen lata vi oss. Sen åka hem till mig.
Sen plugga vi!
Sen åt vi köttbullar.
Sen baka vi skitgoda chokladbollar. Dom blev asasgoda :D :D :D Mina efterlängtade chokladbollar fick jag alltså tillslut. Så bra!

Sen städa vi rummet.

Nu på kvällen har jag ätit hur mkt ost & kex som helst.
Gott!

Alltså den här helgen har jag bara gjort vettiga saker.
Så bra jag är.
Men i veckan kommer jag dö!
Nu ska vi inviga den nya duschen innan "I en annan del av Köping" börjar.

Hejdå


kladdkaka e gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0