De Geergymnasiet är stängt för dagen!!!!!

Hej!
Idag har dagen varit helt upp & ner!
På förmiddagen får jag reda på att min älskling har skurit fingret så han var på vårdcentralen och nu är han hemma :(
Sen fick vi veta betyg på improvisationstentan vi hade förra veckan och då va Henrik jättesnäll mot mig och sa fina saker oså gav han min MVG+. Då blev jag glad för det trodde jag inte.

Sen nyss fick vi veta att De Geergymnasiet har stängt p g a snöoväder och det tycker jag dem gör alldelles rätt i att stänga skolan klockan 13.00 för det är läskigt och förfärligt med detta väder.
Jag tänkte till och med flera ggr idag att de borde stänga skolan oså för dem det. Jag 'är ju fan synsk. Det har jag ju sagt förr!

Nu ska jag göra lite vettiga saker som jag hinner som välja Iv-val. ( Men de allra vettigaste sakerna ligger uppe i skåpet på De geer som stängt nu).

Ska välja make-up och mat i praktik & teori.
Sen hem till älskling och ta hand om honom + träna & sova där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0