fredag

Hej!
Just nu är jag hemma hos Erik! Jag är astrött nu för vi hade dans skitlänge idag.
Idag har det ändå gått ganska så bra i skolan :) Martin Perk fråga mig om jag och Ida ville köra på en grej i flygeln i april så jag ska prata med Ida om det! :)
Sen gick sånglektionen bra fastän jag var sjuk!

Här är bilder på gårdagen!



När Erik kom fick jag mina chokladbollar! Jag som tjatat så mkt på att jag e sugen på det hela tiden!



Sen fick jag jättefina smycken <3



<3








Våran chokladtårta fick jag ingen bra bild på :( Jag som hade gjort den så fin.



Fick sminkning hos Anna-Karin "på håret" där de har smink från face stockholm.

Sen fick jag:
- Pengar till mobil
- pengar
- rosa fickkniv
- en bok för kaxiga tjejer
- En skitbra sminkväska (lägger upp bilder sen)
- Sminkkurs på Make-up store
- 10 delicatobollar
- foto på erik
- smycken från SNÖ


Tror de va allt! Är så jävla trött och hungrig nu så nu ska jag äta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0