Fryyyser!

Hej!
Det är verkligen sjukt väder. Nu har jag iaf hunnit plugga både så mkt jag kunde i Svenska B och övat lite sång tills imorgon om jag hinner ha min lektion då.
Just nu vill jag bara göra chokladbollar och dricka varm choklad under en filt. Erik kommer nog förbi och sover här ikväll! :) Mys!

Igår iaf så tränade jag med. Har utfört någon form av träning varenda dag. Det är ju alltid bra att variera sig. Har till och med gått upp 2 kg på att träna men jag har gått ner några cm i midjemått. Fy vad skönt. Blev nästan lite orolig först även fast jag vet att jag inte ätit mer än vanligt förutom att jag drack en B-vitamindtablett i måndags men den ska väll inte göra så mkt för kroppen ? 
 Igår körde jag lite lugnare. Då blev det att springa 3 km och sen lite styrkeövningar. Men det är alltid något!
Har träningsvärk i hela kroppen eftersom jag inte är van vid att träna så ofta. Så idag blir det att vila! :)

Jaja det va mitt lilla inlägg om träning!
Intressant! Hoppas ni har antecknat detta!

Funkar inte att ladda upp bilder på den här datorn heller! Kul då...

 

Idag fick vi iaf se FaroSon på Louis De geer! Sen blev det rep bakom scenen efter det eftersom vi ska va med på lördag då vi även har lite körsånger som ska sjungas med.

Det är alltså på lördag klockan 15.00 som föreställningen är.
3:orna var jättebra och nästa år är det vi som står där! :D



Vill ha detta nu ! mums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0