Helgen.

Hej!
Min helg har varit ganska händelserik och jag är sjukligt trött nu. Samtidigt har det hänt lite saker som jag inte kan säga här men som gör att jag blir ännu tröttare och på det så har jag järnbrist!!

Igår gick det jättebra på konserten :) Men jag var helt död efteråt. Nästa år är det vår klass som ska ha son-projektet! Ska bli kul!

I fredags när jag sov hos Ida var vi helt vimsiga så vi bara köpte en massa godsaker utan att tänka på vad vi gjorde :P Hehehe.
Sen gick vi hem och sov och sen slocknade vi klockan 22.00. Men ändå har jag sömnbrist efter helgen.
Vi har liksom inte haft ledigt någonting och vi skulle varit lediga imorgon men nejnej. Har man en som heter Nisse i matte så måste man ha skola. Och dessutom måste man ta igen det man missat i fredags eftersom vi repa hela förmiddagen.  Imorgon är det alltså matte mellan 13.15-15.35
Jag kommer dö!



Först åt vi mat som vi hämtat hem från Chili&wok. :)



Sen åt vi godiset som råkade bli lite mkt :P Vi bara plockade och plockade så det råka bli för 79 kr. x)
Vi åt och åt fast vi hade skitont i magen men vi åt tills vi ätit hälften av det. Alltså för typ 20 kr var.
Efter det högg vi in 50 gram chips ungefär.



Här är en bild från "matsäcksätningen" igår efter genrepet.




vår matsäck. Fast vi hann aldrig steka äggena på morgonen såklart.











Kommentarer
Postat av: idaa

Hey gumms! Har inga pengar på mobilen! Nej, jag vet inte när jag kommer till skolan, ska försöka komma om nån dag eller två, måste bli ordentligt frisk bara. Söta bilder på dig å dina härliga poser ;D haha <3 Snor några av bilderna om d e ok.?

Saknar dig redans snuffs. Kommer tillbaka så fort jag kan i alla fall. Pusss! Å hare "bra" på den jävla långa matten idag:( <3 CIAO!

2010-02-08 @ 12:27:53
URL: http://www.rehnbergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0