I'm leaving today!

Idag åker jag till Thailand.
Vaknade för typ 45 min sen och gick upp och åt frukost.
Sen ska jag fixa det sista innan vi åker till flygplatsen.
Upptäckte ett par linnen som jag skulle ha handtvättat igår men glömde bort det. Men det löser sig!

Har sovit skitkonstigt hela natten. Har typ vaknat men ändå somnat om igen.
Och jag har drömt skitkonstiga saker!
Men jag mådde skitbra i drömmarna.
Jag drömde t ex att det var valborg. Men pappa sa att jag & stina skulle leta efter ett påskägg vid något träd. Jag & stina springer dit. När vi kommer dit så har vi fått en lite chiuaua som var skitsöt! :P

Sen skulle vi tydligen åka till USA istället oså hade vi en lägenhet där. Då skulle vi täffa Matilda där istället. Sen tappade jag bort min lilla vovve när jag umgicks med Matilda.
Jag mådde så jävla bra när jag träffade matilda i drömmen. Det betyder nog kanske att jag saknar henne väldigt mkt! Jag tror t o m att jag grät nästan i sömnen när jag träffade henne :P HAHA. jaja...

Ska bli så underbart. Nu när jag vakna var jag skitglad och sms:ade Erik direkt att vi ska till Thailand idag, ifall han skulle glömma det ;) hehehe! Nu är jag lycklig.

Pappa kommer hem vid 12. Då blire sallad.



Ska bli underbart att träffa syster & klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0