jävla östgötatrafik, störda lärare!!!

aaaaaah. är så trött o sur nu!!!
Idag börjar dagen med att Erik har sovmorgon så jag gick upp själv o skulle ta spårvagnen. Men spårvagnen kommer inte!
Jag fick verkligen inte komma försent till idrotten för vår lärare blir skitsur då! Så jag fick krångla o hoppa på en full 410 och sen byta till en PROPPFULL 3:a där man inte ens hade plats att hålla sig i nåt och rörde man sig lite så slog man till nån. Jag själv råka slå till en jävla kärring men bad om ursäkt och hon bara ignorera mig totalt! Ett jävla litet leende eller nåt kan väll inte va så svårt ?

Sen hade jag idrott! Jag kom precis i tid och jag var faktiskt väldigt aktiv och hoppade hopprep nästan snabbast faktiskt men sen fick jag ont i halsen och det vibrerade i hjärtat så jag satt mig ner.
Då säger min snälla idrottslärare att jag måste va med iaf för att jag varit borta så mkt. Så jävla schysst av en lärare att säga så inför alla andra. Ingen annan utom han och jag ska väll veta hur jag ligger till i det ämnet ?
Sen hade Ida gjort sig illa i höften och det va samma sak där. Vi fick inte vila. Herregud vi vet väll sjävla hur vi känner oss.
Här är ett exempel på en ursäkt som Ida sa: Hej, jag kan inte va med på gympan för min mamma dog imorse.
Läraren: Men då kunde du ju tagit en annan buss?
Det finns liksom inga ursäkter för eleverna hos honom. Men han kan få styra och ställa hur han vill.


Jaja sen släppte jag det för att fokusera på allt som ska göras denna vecka.
Har ju en massa saker att göra och konsert blir det på lördag på Louis De Geer med. Så vi hare fullt upp!
Men som tur va så är vi lediga på måndag. Skönt eftersom måndagar är dom värsta dagarna i skolan som finns!!!!
Men NEJNEJ! HEEHEH. Idag ser man ju att vår kära mattelärare tvingar oss att gå då iaf för att vi ska ha matte. Så det blir ingen ledig dag. Är det inte för härligt ? fHEHEH jag är skitglad nu...........
Varför är så många lärare dumma i huvudet ? Varför är dom så oförstående och opedagogiska ? Hur kan dom få bli lärare och VEEEM äre som styr över detta ?


mmmfaiojsifasofjkaposjfpaosfjapofj!
Så nu är jag nöjd! Ska snart göra mat men finns inget hemma förutom ägg så de får bli omelett som vanligt då!

Igår powerwalka jag och Erik i 1 timme :) Och efter skolan så kmr han till mig. Nu ska jag va positiv här!
det är skönt o va hemma med för jag har inte varit hemma sen söndags:)
Snart är badrummet färdigt!
Om badkaret är färdigt ikväll ska jag och Erik inviga det :) myys!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0