Min alla hjärtans dag!

Hej!
Det här är min första och min bästa alla hjärtans dag.
Är helt nyduschad och fräsch nu och ska snart se sista avsnittet av "i en annan del av köping".





Min nya tröja hade jag på mig!
Mormor kom över på söndagsmiddag idag.



Här tog jag kort på en ganska så djupt koncentrerad pojkvän.
Det var som så att han satt och kollade på babe. Den där filmen om en gris ni vet... Har aldrig tyckt om den så jag var skitsur och otålig där ett tag.



förrätt



Ett brev från Matilda! <3



Mat :D



Blev som en buffe till efterrätt. Vi hade ju kvar en massa tårta sen min födelsedag!



Detta gjorde jag för Erik ikväll :)



synd bara att jag hade blixt. För egentligen var det mörkt i hela badrummet oså lyste det rött i badkaret.
 

Nu är vi proppmätta av all choklad, ost & kex, vindruvor, gelehjärtan och champange som vi ätit och druckit.
Erik tjatar massa på att jag ska se programmet nu så det är bäst att dra!

Jag har fått av Erik i present att göra manikyr&pedikyr direkt när jag kommer till Thailand :)

Kommentarer
Postat av: syster

ah, vilken underbar dag du verklar ha haft. ar sjukt avundsjuk att det tar 6 veckor innan jag kan bada dar. saknar dej men SNART ar ni har :)

2010-02-15 @ 14:00:53
Postat av: Amana

HAHAHA! Är du avundsjuk på oss ? :P Tror det är tvärtom ;)

OCh badrummet är faktiskt inte helt klart än så du kommer nog hem i perfekt tid för det faktiskt :D

2010-02-16 @ 08:45:54
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0