Min födelsedag

Hej!
Än så länge så har min födelsedag varit asbra! :D
Tröck nyss i mig en liten chokladboll men det är ju min födelsedag! Har ändå ätit en massa godsaker idag :)
Jag kom hem för en stund sen ifrån färgningen. Som alltid så fixar Wenche mitt hår för hon är bäst och vet hur jag vill ha det. Hon säger att hon säger att hon fortfarande väntar på ett tillfälle då dem behöver någon hårmodell som har långt hår. Det skulle vara roligt.
Nu känns håret helt uttvättat och fräscht!
Snart kommer Erik.
Här är lite bilder från dagen! :)



Mamma,pappa& stina kom och sjöng för mig runt 6-tiden imorse!





Fick en jättegod frukost på sängen med te, juice, yoghurt, fruktsallad och mörk macka! :)



Min morgontofs fick sitta kvar i skolan idag! Jag gick ju ändå bara halvdag.



Det var soligt på min födelsedag idag med över hela Norrköping! :)



Idag såg jag ut som ett troll! :)



Träffade mami&papi och åt på Åbergs. Där jag tog sallad!



Sen tog jag en fika också innan jag sprang över till frissan. Jag fikade även där på en kaka och te :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0