Min huvud bara snurrar!

HEEEJ.
Jag är helt störd och snurrig i huvudet för jag har bara sprungit fram och till baka, hit och dit hela dagen!!!!
Imorse hade vi rep i sceningången på Louis De Geer. Då var jag först tvungen att stressa till kristiana och först hämta körpapprerna. Sen höll vi på där länge och jag var så sjuukt hungrig och det va sjukt varmt så jag trodde jag skulle svimma. Sen springa och slänga i mig pannkakor.
Sen springa till kristina och hämta väskan för att springa ner till dansstudion. Detta resulterade även med att jag glömde nycklarna på skåpet!
Tur att jag glömde dem på kristina iaf.
Sen dans i 2 h och 30 min.
Sen springa upp till De geer för att upptäcka att jag glömt nycklarna. Sen packa upp ALLT jag har i väskan och sen panikringa Ida som tillslut hittade dom.

Nu är det skitvarmt och jag känner mig svettig och äcklig.

Ida och jag ska snart gå och handla och äta massa hela kvällen. Myskväll alltså!

För övrigt kommer jag hem på söndag ifall jag inte uppdaterar.

Igår va jag med Erik och då va jag tjurig men sen har han åkt och köpt en jättesöt lite present som jag kan ta kort på nån dag ;) Tack Älskling.
Men sen kasta han godisar på mig bara för att jag kastade en apelsin i huvudet på honom förra helgen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0