Min sista dag

Hej!
Detta är min sista dag i mitt liv som 17-åring. Och vad gör jag ?
Jo jag sitter inne. Imorgon blir ju jag gammal... Jag är inget barn längre. Jag är gammal :'( Jag känner mig gammal iaf :P

Jag är iaf sjuk idag. Har börjat fått en infektion i min hals nu med. Lagom till min födelsedag och lagom till Thailand.
Men jag är hemma och vilar upp mig nu så jag slipper den. Har järnbrist också och jag fick ju ingen helg så jag är värd detta.
 Har ätit värsta dunderfrukosten!!!
Jag drack te, lite färskpressad apelsinjuice, bcde-vitamin.
Jag åt lite yoghurt med äpple, kanel och lite honung. Allt bra man kan äta mot halsen. Förutom yoghurten då!

Igår tog jag spruta och det gjorde ont. Men jag hade min älskling som höll mig i handen när jag låg på sängen.
Jag hade turen också som fick kvinnan som tar sprutan för hon var verkligen jättesnäll och jättegullig mot mig :P
det va Erik också! <3

Sen stanna min familj för att köpa mat från Mc donalds men jag var duktig och stod emot. Jag åkte hem och tog en liten bit fläskfile och marinerade den lite snabbt.
Sen gjorde jag en sallad me gurka, tomat, lite skivat äpple, några vindruvor och creme fraiche!
Jag är så himla braaaa!!!
Herregud jag fyller år imorgon.

Min kamera fungerar inte att ladda :(
Jag ska försöka plugga nu.



Nu har jag ajaj i armen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0