Nästan färdig!

Både jag och mamma yrar runt i huset!
Man kommer på så mkt hela tiden som man ska ha med sig oså springer man till det rummet & ska hämta det men när man väl är där så glömmer man bort vad det var oså kommer man på något annat man ska packa ner.
Men nu är jag färdig! :D Hehe eller nästan iaf. Jag har trott att jag är färdig hela tiden men sen kommer jag på att jag ska packa ner väskor o sånt med:P
Och nu skäms jag lite också för när jag kollar runt på alla andra så har dem ingenting med sig typ!
Jag som trodde jag var duktig eftersom jag har med mig mkt mindre saker än vanligt!
Men nu är jag in princip färdig :)
Så jävla sköööönt!!
Men jag vet inte om jag får igen min väska men det kan man ju hoppas på. Jag ska ju shoppa massa därnere med som också ska kunna klämmas in!

Pappa och stina sitter & tar de lungt vid tv:n för dem är som vanligt färdiga. Ingen hysteri där.
Min mamma kommer väll hålla på att packa till jättesent ikväll.
Imorgon kommer hon stiga upp jättetidigt och sminka sig och sega sig jätte länge.
Sen sista halvtimmen kommer hon fixa allt i sista sekunden.
Hmm... Undra vem jag brås på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0