Nu börjar det kännas lite!

Hej!
Nu börjar jag känna nervositeten krypa fram ;) hehe.
Jag har ganska mkt att göra idag och redan gjort en del.
Ska se över det där me sommarjobbet, stryka, leta efter massa saker, packa mm.

Känner mig hungrig också fastän jag både ätit semla och pastasallad! Fast jag åt ju inte upp hela semlan iofs ;)
Men nu känner jag att ett alternativ som finns är att äta upp alla chokladbollarna! Har ju som sagt 8 st som ska ätas upp innan THailand. hihi







Vår goda pastasallad! :)



Efter det blev det semla! Mums!



Sen ville vi göra nåt. Liksom umgås med varandra. Men vi kom inte på något bra att göra så då tänkte vi spela spel. Jag får då syn på mitt gamla Barbiespel som jag tvingade Erik att köra. Och jag vann! :D



Vet fortfarande inte vad jag ska ha med mig eller framförallt PÅ mig när vi ska åka.
Hittade en jättesöt rosa kofta som jag aldrig använt. Men då blir jag ju så rosa. Fast jag gillar ju rosa.
Sen ska man ju inte ha med sig så mkt till Thailand...
Detta på bilden är bara lite skit jag hittade i dem hyllor som jag har kläder som aldrig använts men ändå ska detta med....
Jag får försöka lösa det här ikväll.
För den här gången tänker jag itne ha för mkt med mig på resan!



Sen åkte jag och Erik och fixade tuggummi, godis och tidningar tilloss alla så att vi kan klara oss på flyget.
Speciellt jag kommer att äta mkt mkt godis eftersom jag har fått för mig att jag inte kan äta flygplansmat.
Jag är så jävla larvig. Men den här gången lovar jag att försöka äta den iaf! !
Det är ganska konstigt egentligen.. Jag kan ju alltid äta annars. Men när jag äter det på flygplan så känns det bara som att man äter plast eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0